Evenement verslagen 2022-2023

Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:



Dit voelt op de een of andere manier erg bekend... 
Of niet dan @Frank  :miss:
 
 
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

Nice event report!!
Gebruikersavatar
Frank
Premium
Berichten: 62
Lid geworden op: do nov 12, 2020 6:35 pm
Contacteer:

Uhh… ja!    :miss:
 
 
Afbeelding
Part of layout by Marco den Besten, on Flickr


Afbeelding
Part of layout by Marco den Besten, on Flickr
 
 
 
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Dekt de topictitel de lading nog? we leven al even in 2023
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Stargate!!
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

De schaal is wel ietsiepietsie anders
Gebruikersavatar
Griffon
Premium
Berichten: 234
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:49 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

Vorige week maandag kwam de oproep op gezichtenboek voorbij voor een exposant voor de Bouwstenen beurs in Gorredijk omdat er iemand door ziekte was uitgevallen. Het weekend ervoor net Bricks am Meer gehad hebbende was ik nog helemaal in exposition mode en omdat Gorredijk voor mij bijna een thuiswedstrijd is heb ik mij aangemeld.

Ik was nog niet bekend met de organisatie van dit evenement maar na telefonisch contact gehad te hebben was ik toegevoegd aan een groepsapp voor informatievoorziening en daar kreeg ik wel een goed gevoel over dus kom maar op met dat evenement! :D
Na toevoeging bleek dat er ook een bekende op het evenement zou staan, te weten Maico met zijn GBC modules.
 
Ik ben zaterdag morgen afgereisd naar Gorredijk met de meeste van mijn trucks.
Na een warm welkom op een mooie locatie (sporthal) ben ik op gaan bouwen en was om circa 09:15 uur klaar, om 09:30 uur gingen de deuren open voor publiek.

Wat me gelijk te binnen schoot bij aankomst was dat ik erg weinig MOC's zag, het bleek echt een beurs voor met name verkoop te zijn hetgeen ik op voorhand niet helemaal had voorzien of in gedachten had maar goed ik heb toegezegd voor het weekend dus we gaan er iets moois van maken.

Vele gesprekken en lovende reacties op mijn trucks later was de eerste dag van de beurs om 16:30 uur afgelopen.
Nadat alle bezoekers vertrokken waren heb ik de boel afgedekt en zijn we met alle exposanten en verkopers naar de chinees geweest (welke 600 meter verder op zit) voor een buffet. Het was een gezellige avond en ik heb lekker gegeten. 

De volgende dag ging de beurs om 09:30 uur weer van start en begon gelijk aardig binnen te lopen qua bezoekers.
S' middags was een cameraploeg van Omrop Fryslân naar binnen gelopen om een impressie te maken voor het programma Hea!, gelukkig ben ik deze keer niet geïnterviewd  :D .

Om circa 15:30 uur was het erg rustig geworden qua bezoekers en, ondanks dat vooraf door de organisatie gezegd was dat het niet de bedoeling is om voortijdig in te pakken, zijn een aantal verkopers hier toch mee begonnen, hoogst irritant. 
Om 16:00 uur was er zo goed als geen enkele bezoeker meer aanwezig waarop de organisatie had besloten om voortijdig te sluiten (dit stond gepland voor 16:30 uur).

Na ingepakt te hebben en mijn spullen in de auto geladen te hebben nog even meegeholpen met het opruimen van tafels en daarna deze en gene gedag gezegd en de organisatie bedankt om daarna huiswaarts te keren.

Conclusie:

Het evenement was niet helemaal wat ik voor ogen had en was met name bedoeld als verkoop evenement. Er waren dan ook erg weinig MOC's en dat vond ik jammer. Desondanks was het erg gezellig met de groep exposanten en verkopers en heb ik vele leuke gesprekken gehad met bezoekers.

Hierbij de link naar een paar foto's (het zijn er niet veel omdat er ook niet veel MOC's waren :D): 

https://flickr.com/photos/peterhooghiem ... 0307743892
 
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Gorredijk was sowieso te ver weg, maar voor een komend jaar is zulke info ook nuttig, stel dat we meer bij Gorredijk in de buurt zouden zijn.

Ps. dit topic loopt nog een poosje achter.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Moos schreef: do apr 28, 2022 6:45 pm Mooi uitgebreid verslag Sander! Zijn er nog ergens foto’s te zien? En ik ben benieuwd of er nog wat achtergrond informatie verkrijgbaar is over FX tracks.

 
https://bricknerd.com/home/how-to-modul ... ls-7-27-21

Dit is grotendeels de presentatie van PKH.
Plaats reactie