Forum

Meldingen
Alles wissen

Ideas 2021

Pagina 5 / 5

Ik vermoed dat die daar best wel eens verboden zou kunnen worden wink  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 08 maart 2021 12:07
LegoRK

Waarom?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 08 maart 2021 22:15

xiping en winnie the pooh schijnt een dingetje te zijn look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 maart 2021 09:29
LegoRK liked
Human

Waarschijnlijk kun je nu vanuit China niet meer surfen naar lowlug.com

Ik vind het overigens best een leuke set en de figuren zijn best goed gelukt, dus grote kans dat ik deze zal aanschaffen. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 maart 2021 16:12
LegoRK

Dat Lowlug nog online is zeg!  lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 maart 2021 16:14

https://tinyurl.com/LEGO-Ideas-Space-Vote

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 13:24
LegoRK

Ik kan niet vinden waar je kunt stemmen... look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 13:33

@LegoRK The vote will be open for one week, from March 15th, 2021 until March 22nd, 2021.”

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 14:17
LegoRK liked

Hmm, ik zie 2 astronauten. Historisch correct,  maar wie (of wat) houdt dan de camera vast ?  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 15:42
Geplaatst door: @basilicum

Hmm, ik zie 2 astronauten. Historisch correct,  maar wie (of wat) houdt dan de camera vast ?  

Als ze een maanlanding kunnen uitvoeren kunnen ze vast ook wel met de zelfontspanner overweg...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 16:29
mark1991t liked

Via het Bricklink Designer Program 2021 zijn 31 voormalige Ideas-projecten geselecteerd die kans maken om een Bricklink-set te worden. Dat worden er maximaal 13. 

Op dit moment start de Pre-production fase: 

WHAT WILL HAPPEN TO DESIGNS THAT DON'T MEET THE PROGRAM CRITERIA DURING THE PRE-PRODUCTION PHASE?

Designers of all the participating projects have to revise their original design to meet the program requirements and pass the test building before May 31st. Only the projects that meet the production requirements will be listed for crowdfunding.

HOW MANY DESIGNS WILL BECOME BRICKLINK DESIGNER PROGRAM SETS?

Only the first 13 projects to reach the crowdfunding goal will become BrickLink Designer Program sets.

WHAT WILL HAPPEN TO THE DESIGNS THAT DON'T REACH THE CROWDFUNDING GOAL OR ARE NOT AMONG THE 13 QUICKEST TO HIT THEIR GOAL?

The remaining projects in the crowdfunding phase that don't become BrickLink Designer Program sets will be sold as digital Building Instructions only, so that you can still have an opportunity to find your own bricks to build them.

WILL YOU MODIFY THE ORIGINAL LEGO IDEAS DESIGN DURING PRODUCTION?

In the BrickLink Designer Program, we do not intend to change the original designs that are loved by the fans, but there can be inevitable modifications due to production requirements, such as part availability and stability issues. All design revisions will be done by the original designer, and the revision history will be shared on the project’s details page. 

De ideeën die kans maken vind je op Bricklink. Het artikel lees je op LEGO Ideas.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 17 maart 2021 23:20

De website is een Version 3 van Bricklink maar heeft nogal te kampen met teveel verkeer (of fouten).
Er zitten opvallend veel gebouwen tussen en zeker een paar die ik wel zou willen hebben.
Ben benieuwd waar het naar toe gaat.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 maart 2021 23:39

Een week geleden geplaatst en die gaat zo de 10.000 halen.
https://ideas.lego.com/projects/87e2cbbb-c425-4c5e-9179-d5e8e5b2d392

En dat komt omdat Rammstein dit heeft gedeeld op Instagram en Facebook met het verzoek dit te steunen.
Kennelijk is het een Rammstein podium al word dat in de omschrijving op Ideas niet duidelijk.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 april 2021 17:45
ggj
 ggj

Ik vind Rammstein heel goed maar heb hier mijn bedenkingen bij. Ik denk niet dat dit echt bij Lego past.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 april 2021 18:11
KlaasK

Zonder de naam van de band is ook wel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 april 2021 10:44

57 Projecten hebben zich gekwalificeerd voor de volgende review:

https://ideascdn.lego.com/media/generate/lego_ci/69141af0-e5ed-4a06-8d3b-af69c6de8517/resize:950:633/webp

Enkele details:

- Er hadden zich oorspronkelijk 58 projecten gekwalificeerd, maar één project is afgekeurd, omdat het niet voldeed aan de gestelde regels; Het project Stadiontour van Airbricks. 

- Voormalig LEGO ontwerper Tiago Catarino heeft de review behaald met zijn project Animal Crossing: New Horizons Paradise

- Het project dat het snelst de review heeft behaald was Baba Yaga van Artem Biziaev. Het duurde minder dan 24 uur en dat is een nieuw record. Daarmee was het sneller dan Minecraft die er meer dan een dag over deed op het toen nog LEGO Cuusoo platform.

- Artem Biziaev heeft naast een gebroken record ook nog een ander record kunnen evenaren, namelijk dat van Robenanne met meeste projecten ooit in review. Dat zijn er 3. Dat record werd in deze zelfde reviewperiode ook nog evenaart door respectievelijk Bricky_Brick en legotruman. Dit record is net niet evenaart door BrickHammer, zijn project Imperial Island Fort is zojuist in de review terechtgekomen en zou zijn derde project in review zijn, als hij de deadline van vanmorgen zou hebben gehaald.

- 2 projecten in deze review, hebben al eerder de 10.000 benodigde stemmen behaald; Snow White and the seven Dwarfs en Chitty Flies Again!

Een overzicht van alle projecten in detail bij Stonewars.de

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 03 mei 2021 19:07
KlaasK

Aan welke regels voldeed de Stadium Tour niet? Ik kan hem op Ideas zelfs helemaal niet meer terugvinden...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 19:14
Iook
 Iook

en natuurlijk het dodenmasker van Swan dutchman duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 19:24
Geplaatst door: @klaask

Aan welke regels voldeed de Stadium Tour niet? Ik kan hem op Ideas zelfs helemaal niet meer terugvinden...

Op hun blog staat het volgende:

"PROJECT REMOVAL

Unfortunately, we've had to remove one of the submissions titled "Stadium Tour" that had reached 10,000 supporters.

When submitting creations based on intellectual properties it is imperative that members follow the guidelines for intellectual properties that we have, including listing whether or not a submission is based on such if that is the case. "

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 03 mei 2021 20:03
aawsum
Geplaatst door: @mark1991t

Het project dat het snelst de review heeft behaald was Baba Yaga van Artem Biziaev. Het duurde minder dan 24 uur en dat is een nieuw record. Daarmee was het sneller dan Minecraft die er meer dan een dag over deed op het toen nog LEGO Cuusoo platform.

Hoe mooi ook laat het zien hoe manipuleerbaar ideas is, helaas.

Er zitten overigens best leuke inzendingen tussen, ook erg divers (en ook zaken waarvan ik totaal de 10000 stemmen niet begrijp, maar dat is weer ikke)

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 20:48
mark1991t liked

Ik hoop op het fietspad!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 21:09
aawsum
Geplaatst door: @sanderkoenen

Ik hoop op het fietspad!

lol

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 22:05
Jaap_A
Geplaatst door: @aawsum

Ik hoop op het fietspad!

lol

Tja ik heb werkelijk waar niets met dat “idea” wat al in set 60306 verwerkt zit. Maar ik vind het wel opvallend dat in set 60302 ineens zo’n blauwe road plate zit...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 23:07
Rick
 Rick
Geplaatst door: @jaap_a
Geplaatst door: @aawsum

Ik hoop op het fietspad!

lol

Tja ik heb werkelijk waar niets met dat “idea” wat al in set 60306 verwerkt zit. Maar ik vind het wel opvallend dat in set 60302 ineens zo’n blauwe road plate zit...

Dat heeft denk ik niks met die fietspaden te maken. Het mooie aan het nieuwe stratensysteem is dat de elementen in allerlei kleuren voor vanalles en nog wat ingezet kunnen worden, zoals een stukje water. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 11:16
ggj
 ggj

Maar fietspaden zijn toch rood? Waarom moeten nu die ineens blauw zijn?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 11:19
Geplaatst door: @ggj

Omdat TLG Deens is en in Denemarken zijn de fietspaden blauw (hier Copenhagen):

image
BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 11:23
ggj liked

Gelukkig heeft Lego al in het gat gesprongen voor de blauwe fietspaden met de City Safari set van de tweede helft van dit jaar.
Dan kan Lego mooi een ander project uitzoeken voor ontwikkeling van een set.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 12:41
Jaap_A

@sanderkoenen laten we het hopen. Ik gun iedereen z’n “Idea” maar ik hou meer van creativiteit dan van gesmeerde “kijk mij nou een goed idee hebben” marketing machines. 
Temeer omdat het gewoon echt niet nieuw is en dus eigenlijk geen idea. Maar set 60306 voldoet net niet aan de eisen van de marketeer.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 15:11
ggj
 ggj
Geplaatst door: @berthil
Geplaatst door: @ggj

Omdat TLG Deens is en in Denemarken zijn de fietspaden blauw (hier Copenhagen):

image

Oh grappig, dan kunnen we dus stellen dat Lego City ergens in Denemarken ligt? gehgeh  

Spoiler
Of is dat algemeen bekend?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 22:05
Human

ik denk dat de 10.000 stemmen voor een fietspad wat mij betreft het teken is dat ze het aantal benodigde stemmen voor de reviewronde wel omhoog mogen gooien.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 04 mei 2021 22:18
KlaasK liked

Hopefully the castle/s get through!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 mei 2021 01:40
KlaasK

Which one? Lord Afols? 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 mei 2021 10:05
Pagina 5 / 5
Deel: