Die poppetjes bij dat Frozen boek zien er erg vreemd uit: handjes vooral, maar ook de hoofdjes lijken wat vreemd.
Dat zijn toch die microdolls? Of hoe heten ze?
Denk ook dat het de kleine friendsdolls zijn. En waarom is dat boek ook 2 grote onderdelen waar je verder niets mee kunt? Zal wel een 4+ set zijn.
En dat halve bootje bij Ariel ziet er ook raar uit.
4,5 en 6+
Wij zijn duidelijk niet de doelgroep
Wauw, die Assepoester-koets ziet er heel gaaf uit. Die gaat hier zeker komen.
Ik ben benieuwd of die paarden ook nog in andere kleuren beschikbaar komen. Dat mini-ijspaardje in dat opklapboek ziet er ook niet verkeerd uit, maar zal ik waarschijnlijk wel via BL bestellen.
En ik denk dat ik dat salamandertje wel in bulk ga kopen.
Die salamander is wel erg leuk. Ik koop niet veel sets maar deze maakt grote kans. Zo herkenbaar. (maar misschien is dat ook omdat in de film het zo'n leuk beestje was.
Wat zijn deze sets verschrikkelijk. Ze kunnen meteen in het andere topic geplaatst worden.
De salamander ga ik niet als verschrikkelijk bestempelen, die vind ik echt wel wat hebben. En de pootjes hebben ze mooi gemaakt met die blaadjes. Zou dat in een nieuwe kleur zijn, of dark azure? Dark azure zit namelijk al in een paar sets.
Wat zijn deze sets verschrikkelijk. Ze kunnen meteen in het andere topic geplaatst worden.
Ik vind deze sets qua onderdelen eigenlijk erg leuk. In dat boek zitten leuke trans med. blue onderdelen, dat boogje in dat rare groenkleurtje, witte 1/4de domes in de koets, Pieter natuurlijk als figuurtje, die trans roze pluimpjes op de paarden...
Het glazuur springt van je tanden, maar toch is dat bootje best leuk. En die boeken, tja, dat is meer een doosje dan dat het echt lego is natuurlijk. Hoewel er misschien een keer iets te verzinnen valt om met de rug van het boek te doen.
En is dat paard nou trans-ietsblauw? Dan is dat een nieuwe toevoeging aan de collectie ijssculpturen, naast de hert, het konijn en wat hadden we ook nog meer als patronussen.
Zitten er nu 2 Elsa's in dat boek?
NPU die salamander met die mudguard als voorhoofd.
NPU ?
Nice Parts Usage
Kom op Aawsum dat hoor je te kennen
Het staat niet in de afkortingengids van de "Dikke van Lego" dus het is niet erkend op Lowlug.
Die lijst is verre van compleet.
Ik zou zeggen: daar ligt een mooie uitdaging voor je!
Misschien daar een topic aan wijden in reg-only? Ik ben ook al een paar keer een term tegen gekomen die niet in de brickbieb terug te vinden was. Google bracht mij verder, maar zou uiteraard mooi zijn wanneer we het op deze site terug kunnen vinden.
Afgelopen week een bestelling gedaan bij Brickshop, en ik zag dat ze van ‘Raya and the Last Dragon’ ook een polybag hadden. dus, gelijk maar mee besteld. Ik denk dat dit een foutje van Brickshop is geweest, want ik kan hem nu niet meer online vinden. Maar ik kan wel wat plaatjes delen.
Zelfs op Bricklink en Brickset is de info heel gering, of niet aanwezig. dus ik heb in ieder geval een afbeelding naar Huw van Brickset gestuurd.
Het is dus set 30558, en op de bestelling staat hij als ‘Raya en de Ongi’s’.
Haha leuk, daar zitten wel wat leuke kleuren onderdelen in!