Forum

Meldingen
Alles wissen

Waar zijn wij nou helemaal mee bezig? (2021)

Pagina 3 / 12
aawsum
Geplaatst door: @aliencat

Iedereen die dat niet is, heeft het gewoon niet goed begrepen.

Het is een niet begrepen hype, en ik begrijp er ook niks van.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 januari 2021 22:06
Twan
 Twan
Geplaatst door: @elderon

De afgelopen dagen vooral bezig geweest met het maken en modificeren van de Razor Crest. Was hier toch stiekem wel heel trots op. 

Nu wachten op de canopy en het stickervel.

Daarnaast ook deze gemaakt om bij de nieuwe Mandalorian set te plaatsen

Het kan zijn dat ik behoorlijk fan ben van the Mandalorian fluiten  

Erg nice! De landing gear bij de set voelde wel een beetje als een afterthought. Het inklappen, en dan naar de onderkant is een erg goed idee! Hoeveel plates ruimte heb je hiervoor nodig in de hoogte?

Cobb's speeder is ook mooi, eerste die ik zie met die elven staffs, cool!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 januari 2021 22:14

Vandaag een begin gemaakt aan deIne Color Build Battle.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 januari 2021 23:30
Geplaatst door: @twan

Erg nice! De landing gear bij de set voelde wel een beetje als een afterthought. Het inklappen, en dan naar de onderkant is een erg goed idee! Hoeveel plates ruimte heb je hiervoor nodig in de hoogte?

Cobb's speeder is ook mooi, eerste die ik zie met die elven staffs, cool!

Twee extra plates in hoe ik het heb opgelost en daardoor is het landingsgestel zo goed als weg. Kostte me toch wel een hele dag puzzelen om eerlijk te zijn look  

En die speeder ben ik ook wel tevreden mee. Aangezien het de motoren zijn van Anakins Podracer horen die vooruitstekende dingen eigenlijk geel te zijn. Maar in de serie zijn ze toch echt een stuk donkerder, dus vond ik deze oplossing qua kleur beter passen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 05 januari 2021 23:47
Twan liked
jovlem

Geen idee wat je ermee moet maar deze geweldige constructie kwam ik per toeval tegen omdat de onderdelen in de sorteerbak zo tegen elkaar "geplakt" zaten. biggrin  

Het werkt overigens alleen met de oude versie en alleen aan de rand van een plate.

20210106 150704

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 januari 2021 15:28
Twan liked
Twan
 Twan
Geplaatst door: @jovlem

Geen idee wat je ermee moet maar deze geweldige constructie kwam ik per toeval tegen omdat de onderdelen in de sorteerbak zo tegen elkaar "geplakt" zaten. biggrin  

Het werkt overigens alleen met de oude versie en alleen aan de rand van een plate.

leuk! dat moet ik ook eens proberen! werkt het ook met 2x2 plates?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 00:26

Ik heb op het design van Dennis Tomsen maar een reverse engineering toegepast, hij reageert helaas niet op mijn verzoek/vraag of hij instructies gaat maken of zijn originele bestand wil delen wanneer niet. Niet het originele bestand delen snap ik wel, dat doe ik ook zeer zelden alhoewel ik wel gratis instructies maak van mijn ontwerpen.

Deze kleine Vossloh is precies wat ik nodig heb als rangeerloc op het industrieterrein. Als er geen voorbeeld design was geweest was ik hem waarschijnlijk zelf gaan ontwerpen. Ik ga hem met PoweredUp laten lopen met de hub in een volgwagen want die past never nooit niet in de loc. De bar claws maak ik aan elkaar met pneumatic hose want de clips in zijn design bestaan niet in LBG. Binnenkort stickers maken (beetje kaal zonder stickers) en bouwen. Als Dennis het goed vind wil ik er wel een gratis instructie van maken.

image
BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 02:37

Drie bouwwerken gemaakt voor One Color Build Battle.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 09:11
KlaasK

Ik ben iets  op 48x48 aan het maken. smile  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 16:06

Grondstoffenvoorziening klaar voor de fabriek en de Vossloh toegevoegd

https://flic.kr/p/2kpVqDw

Tussendoor op mijn gemak het politiestation bouwen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 18:46
LegoRK

Lijkt net echt dit plaatje duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 januari 2021 21:19
Jaap_A

Bezig met de nieuwe road plates en een kerk - beide vergevorderd WIP.
Roadplates zijn prima te integreren. Groot minpunt: bij een roadplates pack zit wel een halve roadplate met zebrapad maar geen gewone blanco halve roadplate, met als gevolg dat ik op zoek moet naar twee blanco helften die alleen in grotere city sets zitten. Dat vind ik persoonlijk best een vreemde aanpak van TLG.
Spoorwegovergang is ook prima te regelen, zie album.

https://www.flickr.com/photos/jaap_a/50815801033/in/album-72157717728029907/

Album

https://www.flickr.com/photos/jaap_a/sets/72157717728029907/

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 januari 2021 09:48
Stuff

@Jaap A,

Dat ziet er al goed uit zo!

Ik vind die grondwerker die aan een waterleiding/riool aan het werk zijn ook erg leuk uitgevoerd!

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik mijn modulairs ga aanpassen en er ook zo'n straat voor ga leggen of dat ik het toch met tiles ga doen.......

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 januari 2021 12:45
Jaap_A

@stuff dank je ik heb ook getwijfeld betreft de nieuwe wegplaten maar wilde het sowieso proberen. Ik had eerst brickbuild, dat is gedetailleerder, maar dit is veel makkelijker voor het opbouwen en wijzigen van een lay-out omdat ik de nieuwe wegen gewoon op 16x16 baseplates bevestigd heb.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 januari 2021 13:30
aawsum

Dat is leuk geworden zo. Ik blijf dat donkergrijs zelf niks vinden maar dit is echt stukken beter dan de normale wegenplaten.

Ben zelf bezig met een inzending voor de one color battle. Nog even op zoek naar een goede foto locatie.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 januari 2021 13:54
Pagina 3 / 12
Deel: