Afgelopen weekend een veiling via Facebook gewonnen, voor niet al teveel. Ik ben hier erg blij mee, zeker met het middeleeuwse torso in tan. Via bricklink zou dat niet grappig zijn geweest.
Mijn buit nog van maandag in Utrecht (ik mocht na ruim 14 maanden weer eens fysiek op mijn kantoor komen - daarna een sprint getrokken naar de Legostore ) Pas vanavond tijd gehad om het uit te pakken.
En de 4 bekers PAB uitgesorteerd: (o.a. 80 LBG plates 8x8)
Mijn buit nog van maandag in Utrecht (ik mocht na ruim 14 maanden weer eens fysiek op mijn kantoor komen - daarna een sprint getrokken naar de Legostore ) Pas vanavond tijd gehad om het uit te pakken.
Kon je die 8x8 plates ook in Utrecht kopen? En dan per stuk ofzo?
Ik heb naast een berg BL bestellingen (Waarvan 10% maar echt is wat in nodig had, de rest heeft een groot, oh die kan ik vast ook wel gebruiken gehalte) ook maar weer eens wat setjes aangeschaft:
Kon je die 8x8 plates ook in Utrecht kopen? En dan per stuk ofzo?
Die 8x8 passen rechtop in het bovenste deel van een beker, daaronder dus eerst andere onderdelen doen, dan dus de plates 8x8 en dan weer de gaten laten opvullen met andere onderdelen. (medewerker was ook erg behulpzaam om zo economisch mogelijk te vullen)
En inderdaad, het "schepje" extra bestond ook uit die plates.