Dat kan ik morgen pas zien want overnight worden de toevoegingen van die dag verwerkt, maar ik ben 16 maanden geleden begonnen met 0 sets, 0 stenen en 0 minifigs.
Op dit moment sta ik in de 73,000 met 128 sets, in de 46,000 met 56,000 steentjes, in de 53,000 met 341 minifigs.
Ik verwacht niet de komende tijd in de top 10 te komen........................
![]()
Ik denk ook niet dat je dat moet willen
Dat!
Gouds?
Gouds?
Uiteraard, de vorm en formaat van de bekers geeft dat weg
Ik kom daar met nu 2 kleine kids niet meer 1x per maand. Maar mag er nog steeds graag af en toe op bezoek gaan. Of dat bezoeken aan anderen overlaten zoals nu
Zit leuk spul in. Hopelijk volgende week niet op.
Moet nodig de papegaai ophalen maar het komt er steeds niet van...
Ik zat weer schromelijk te overdrijven: in de 73000 met 91 unieke sets ipv 128 sets want duplicaten blijken niet mee te tellen
Offtopic: waar kan je dat precies zien?
Vandaag langs de LEGO Store in Utrecht geweest:
1x 40493 Spin & Spookhuis-setje
1x 75307 Star Wars Advent Kalender
Verder nog wat onderdelen uit de muur geschept:
513x in reddish brown
279x in donkerpaars
95x in reddish brown
83x in groen
79x in tan
79x in medium lavender
70x in LBG
Ik zat weer schromelijk te overdrijven: in de 73000 met 91 unieke sets ipv 128 sets want duplicaten blijken niet mee te tellen
Offtopic: waar kan je dat precies zien?
- Duplicate sets are not counted, except when calculating minifig and parts totals
inloggen, my sets, find out more
Twee Harry Potter sets binnen gekregen:
76388 Zweinsveld Dorpsbezoek
76386 Zweinstein Wisseldrank Vergissing
Koop gewoon een hoop collectible minifigs. Op bricklink telt elke collectible minifig als 1 set. Geen idee of dat op brickset ook zo is, maar als dat wel zo is stijg je snel in de ranking.
De buit van eergisteren:
1x 43102 Candy Mermaid BeatBox
Voor 6 euro nieuw gekocht via marktplaats bij iemand in de buurt. Die kon ik niet laten liggen. De mermaid kan ik ook misschien wel mooi gebruiken in een nieuwe moc.
Een persoonlijke ‘must have’ voor mij. Bij TLC nog steeds niet op voorraad (ook niet na alle berichten in de diverse sites dat dat wel weer het geval zou zijn), dus nu maar op een andere manier aangekocht.
https://brickset.com/sets/40499-1/Santa-s-Sleigh
blij mee
Mijn buit van vandaag:
20x in donkergroen
6x in donkerrood
1x in geel
En voor mijn broer, om te gebruiken in 1 van de zijn modelbouwprojecten:
2x in trans-neon oranje
2x een 9V adapter voor mijn travo's.
Koop gewoon een hoop collectible minifigs. Op bricklink telt elke collectible minifig als 1 set. Geen idee of dat op brickset ook zo is, maar als dat wel zo is stijg je snel in de ranking.
![]()
Tja, dan worden 7 sets opeens 112 sets maar dan raak ik het overzicht kwijt op wat ik wel en niet heb en brickset gebruik ik primair om juist snel te kunnen zien wat ik wel (compleet) heb en niet heb. Die top 10 notering moet dus nog even wachten ....................
Overigens kun je op brickset ook de hele serie aanvinken, dus dan heb je 'maar' 1 set erbij.
Ik heb een aantal vidyosets binnen voor de onderdelen
Mijn buit van gisteren:
4x in zwart
2x in wit
1x in reddish brown
1x in reddish brown
1x
Ooit wil ik nog eens een Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald-MOC bouwen en daar heb ik een paar Thestrals bij nodig. Ik heb er al 4. Nu nog 2 stuks en 3 paar vleugels.
De vleugels van Sweet Mayhem wil ik ooit nog eens gebruiken als ruimteschaar in een of andere maxifig space-MOC.
Het bruine boek is om set 41616 compleet te maken.
En de doos van de 70722 is om deze te fotograferen als onderdeel van mijn collectie fotoreviews.
Dat ziet eruit als aquazone VS aquashark time!
Blacktron?
Diverse stukken uit diverse series. En wat dingen in het kader van ik shop hier nu toch.
Ik heb ook de bad batch shuttle binnen gekregen! en nog een AAT
Ook vorige week boba fett's starship en duel on mandalore.
Duel on mandalore al gebouwd, is wel een leuk setje met leuke figs en stickers, misschien wil ik daar wel nog eentje van
Buit van dit weekend; cadeau”tje” van mijn zus;
7 grote kratten Lego
wat kleinere dozen en een
boodschappentas vol.
(niet alles staat op de foto)
Buit bevat o.a. een flink stuk 9 V rails met 5 goed werkende treinmoren.
Van je familie moet je het hebben hè
Alleen nu nog aan de Lego afwas beginnen…
(dit Lego heeft jaren gediend als vertier voor al haar petekindjes, neefjes en nichtjes op mijn zus haar verjaardagen, dus ik vrees dat ik nog wel wat ranja, chips en taartresten ga tegenkomen tussen de stenen)
Congratulations ! Its fun to get a big lot of Lego, even if it does require a bit of sorting/cleaning! Wow that's a lot of Lego!
Eet smakelijk! Uhh... Geniet ervan!
een flink stuk 9 V rails met 5 goed werkende treinmoren.
ik ben verliefd
will still encounter some orange, chips and cake remains between the bricks)
Mooie buit, succes met de uitzoek en schoonmaak werkzaamheden.
Volgens mij is dit mijn eerste buit dit jaar. Moet nog wat sets inhalen voordat ze eruit zijn en onbetaalbaar worden. Stom stom
Maar deze week dus deze ontvangen:
21322: Pirates of Barracuda Bay
60258: Tuning Workshop
Vooral met de 21322 ben ik héél blij
Net bij Intertoys de serie 21-CMF's afgegaan:
-6 Space Police-gasten;
-7 Violisten.
De totaalscore is nu 9 Space Police-gasten en 12 violisten.
Voor de figs @TAFOL?
Grotendeels voor de figs, inderdaad. In de toekomst ben ik van plan om een Space-MOC te bouwen met de Sesamstraat-personages in de hoofdrol.
Naast dit verzamel ik alle Ideas-sets. Ik moet nu alleen nog de Grand Piano en alle sets uit dit jaar (Blacksmith, Winnie the Pooh, Typemachine, Seinfeld, Stratocaster & Home Alone).