al een paar dagen met veel plezier aan het bouwen aan de Ninjago garden city. Wat weer een creatief gebruik van onderdelen die je niet verwacht voor onderdelen. oa. hakmessen en deksels van schatkisten als dakbedekking
Je hebt inmiddels een aardige dierentuin verzameld Aangord, mijn "dieren" bestaan alleen uit Bantha's, Rancor en Jabba's. (En oja, allerlei onaanduidbare Aliens)
Ik ben alles weer een beetje aan het opruimen na de verbouwing, maar heb nog meerdere B&P lots en allerlei minifigs ontvangen in de tussenliggende periode die en plekje moeten krijgen. Ik heb wel eindelijk Agen Kolar kunnen scoren, dit was de enige Jedi die ik nog miste.
Zo een wat grotere order van deze week eindelijk gesorteerd en nageteld, lukt het je eindelijk eens overdag is het op een eens weer bewolkt en regenachtig. Alsnog slecht licht voor een fotootje
Nou ik had al een paar losse specifieke figs in de store in Amsterdam gekocht. En nu een paar losse erbij om het minimum bedrag te halen. Van die drie had ik er dus al twee.
De helft is dus wat oudere sets, wilde o.a. weer verder met Modular Buildings sparen (Police Station komt nog wel een keer) en recentelijk de NES set opgebouwd en wilde daar een Mario bij voor de extra functionaliteit.
This afternoon we picked up a massive 50kgs of Lego for just $800 AUD! It includes lots of city sets and three RC trains, which is exciting because they are our first trains. Most of the Lego we will keep for building but some of the more useless pieces will go on Bricklink.
Pas geleden heb ik de sets 10280 en 40460 gebouwd en deze in grote transparante vazen gezet (zie foto hieronder). Helaas bleken de donkergroene stelen net iets te kort en het aantal trans-light blue 1x1 ronde plates net te weinig om een mooi resultaat te geven. Dus moesten er onderdelen bijbesteld worden, zoals de donkergroene axle connectors, de rode en zwarte 2L asjes en 480 trans-light blue plates. Nu moet ik alleen nog de stelen langer maken, zodat het mooier eruit komt te zien.
Ook heb ik nog wat onderdelen besteld voor mijn onderwaterwereld-WIP en de Harry Potter-Brickheadz. En verder nog wat steentjes om sets compleet te maken die ik jaren geleden op de rommelmarkt heb gekocht (o.a. de 70130 en de 70722).