Forum

Meldingen
Alles wissen

Marvel Super Heroes 2021

Pagina 2 / 2

82cm hoog, dat is flink!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 11:42

Zitten hier nou 24 minifigs in?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 13:57

25: LEGO-Marvel-Spider-man-76178-Daily-Bugle-6UANO-41.jpg (2160×705)

Ik vind hem gaaf. duim Dit zou wel eens de 1e Super Heroes-set (enkele CMF's uitgezonderd) kunnen worden, die ik zal kopen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 14:09
Rick
 Rick

Die minifigs boeien me niks. Dan blijft er inderdaad niet veel meer over dan een grijs gevaarte. wink  

Interessant detail is wel dat het volledig compatible is met de modulars en op een baseplate staat.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 16:43
Raven liked

Wat een lelijk ding zeg lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 22:09
Raven

Ik deel die mening Thomas

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 mei 2021 22:35

Lelijk? Mwa... Hij is groot en grijs, net als de meeste wolkenkrabbers: die zijn toch vaak een brok beton staal en glas. Als dit een city-set was geweest, dan was het exterieur een oersaai ding geweest. De superhelden leuken het wat dat betreft wel erg op qua saaiheid. En als je die weghaalt is het weer een saaie, grijze massa. gehgeh  

Daarnaast moet deze set het ook hebben van de vele verwijzingen naar Spider-Man-personages en -media. Dit is echt een set voor stripfanaten, iets specifieker nog voor Marvel-fanaten en heel specifiek voor Spider-Man-fanaten. 

Had LEGO dit anders kunnen invliegen? Misschien. Deze Daily Bugle is volgens mij gebaseerd op een stripserie, of een animatieserie van Spider-Man. In de eerste Spider-Man-trilogie (met Tobey Maguire) zat de Daily Bugle in het Flatiron gebouw. Dat ziet er een stuk interessanter uit, maar zou ook meer onderdelen hebben gevergd dan de huidige set. Dat had dus voor een relatief kleinere set gezorgd (zelfde aantal stenen in een kleiner volume), een duurdere set (meer stenen in hetzelfde volume) of voor minder minifigs.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 mei 2021 07:02

Hij is wel lekker makkelijkt te sorteren wanneer je hem uit elkaar haalt lol .

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 mei 2021 07:42
ggj
 ggj

Ik vind die brokstukken wel leuk gedaan. Op YT staat een filmpje van iemand die het raam repareert zonder extra onderdelen dus dat kan ook nog. De minifigs zien er ook leuk uit. Ik heb de '90 tekenfilmserie gezien en ze zitten er bijna allemaal in. Ik vind hem goed duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 mei 2021 12:36
WvdP
 WvdP

Leuk om de grijze rails weer terug te zien!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 24 mei 2021 10:44

Er is een serie collectible minifigs van Marvel Comics aangekondigd:

71031 Marvel Collectable Minifigures revealed! | Brickset: LEGO set guide and database

Er zit er eentje tussen, die ik 3x wil hebben; die fig met de baby-krokodil (en dan ook juist vanwege die baby-krokodil gehgeh ).

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2021 17:59

We hebben even moeten wachten, maar nu eindelijk de officiële foto's van de Eternals sets.

https://brickset.com/article/63198/eternals-official-set-images

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 20 augustus 2021 21:25

Oeh ik wil die ronde printed parts van die driehoek love  

De rest mag Lego houden lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 20 augustus 2021 21:42
TAFOL

Deze sets komen er wel. duim  

Typisch TLG om alle Eternals over 4 sets te verdelen, al begrijp ik het marketingtechnisch wel.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 augustus 2021 02:39
Raven

Dat doen ze met elk thema. De hoofdpersonages verdelen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 augustus 2021 19:27

Mwa... daarover kun je discussiëren:

-Knight's Kingdom II 8877 Vladek's Dark Fortress bevat alle 5 ridders (Jayko, Danju, Santis, Rasus en Vladek);

-NinjaGo: 70751 Tempel van Airjiitzu bevat alle 6 ninja's én hun sensei;

-NinjaGo Movie: 70618 Destiny's Bounty bevat alle 6 ninja's én hun sensei;

-Star Wars: 75314 The Bad Batch Shuttle bevat de gehele Clone Force '99 a.k.a. The Bad Batch;

-The Simpsons: 71006 The Simpsons Family House bevat het volledige gezin Simpson.

En er zijn legio Harry Potter-sets uitgebracht, waarin het complete 'leading-trio' (Harry, Ron en Hermelien) zit.

Dus zo typisch LEGO om de hoofdpersonen te verdelen is het ook weer niet. Misschien wel typisch Disney LEGO (Marvel is ten slotte van Disney, net als Star Wars overigens), maar zo goed zit ik niet in dat thema.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 augustus 2021 21:42
Pagina 2 / 2
Deel: