Forum

Meldingen
Alles wissen

Creator Expert 2021

Pagina 4 / 5

Deze middelvinger dus:

https://flic.kr/p/2kTXhvT

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 20 april 2021 16:13

Nieuwe set:

BRON

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 02 mei 2021 01:59

Mja, niet echt indrukwekkend. look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 02 mei 2021 08:27
Raven

Dark green technic, dus wellicht toch wel liefhebbers hier voor. Maar inderdaad is nou niet hoogstaande design werk. Begint nu al op brickheads te lijken. Begin was leuk maar snel herhaling van zetten.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 02 mei 2021 09:07
aawsum

De plant in het echt is zeker mooi. Deze is mwoah. Wel veel kleine onderdelen met bijna 1200 stukjes.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 02 mei 2021 12:47
ggj
 ggj

Kwantiteit gaat tegenwoordig boven kwaliteit bij TLG. Je zou denken dat ze dat niet nodig hebben. Er zijn immers genoeg populaire thema's en liefhebbers

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 02 mei 2021 15:33
KlaasK

Dit zou ik echt jammer van mijn geld vinden.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 03 mei 2021 19:02
Aangord and ggj liked
Geplaatst door: @ggj

Kwantiteit gaat tegenwoordig boven kwaliteit bij TLG. Je zou denken dat ze dat niet nodig hebben. Er zijn immers genoeg populaire thema's en liefhebbers

Ik heb lichtelijk het idee dat ze wel een nieuwe groep mensen hebben gevonden want de serie is populair. Zal me niets verbazen als er toch weer veel verkocht worden. Ik zelf vind deze set niet echt geslaagd te noemen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 mei 2021 21:22
Iook
 Iook

past naar mijn idee nog het beste onder deze kop:

adidas Originals Superstar 10282 | Overig | Officiële LEGO® winkel NL

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15 juni 2021 18:09
ggj
 ggj

Een UCS schoen lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juni 2021 06:41
LegoRK liked
Rick
 Rick

Wat mij betreft gevalletje van schoenmaker blijf bij je leest...

Maar goed, ik denk dat LEGO de laatste jaren ontdekt heeft dat er een behoorlijke koopkracht zit bij bepaalde groepen volwassenen. Creator Expert zal niet voor niets omgedoopt zijn tot "18+". Alsof je je moet schamen dat je met LEGO speelt als volwassene tenzij het specifiek voor jou bedoeld is. look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juni 2021 08:51
Raven

En toch denk ik bij 18+ LEGO als eerst aan andere zaken. Maar goed dat zal meer aan mij liggen en de associatie vanuit de film aanduiding met dit label. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juni 2021 22:11
Aangord liked

Ik heb wel zin in pikante mozaïeken.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 juni 2021 07:24
Aangord liked
Geplaatst door: @sanderkoenen

Ik heb wel zin in pikante mozaïeken.

Waarom moet ik gelijk aan 20482 denken lol ?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 juni 2021 10:12
Arti
 Arti

Zojuist in de LEGO shop verschenen set 10290 Puck Up Truck

Vanaf 1 Oktober

https://www.lego.com/nl-nl/product/pickup-truck-10290

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 01 juli 2021 09:51
Henk and KlaasK liked
ggj
 ggj

Mooie set! Ziet eruit als een mooie basis om de pickups uit de Go With The Flow videoclip van Queens of the Stone Age na te maken cool

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 01 juli 2021 12:29
Iook
 Iook

En nog een nieuwe Creator Expert bouwwerk: de T2 camper van

image

Volkswagen T2 Kampeerbus 10279 | Creator Expert | Officiële LEGO® winkel NL

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2021 17:46
Henk liked

Weer een set om over te slaan.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2021 17:54
Afol71

Ik vind het model herkenbaar, maar toch niet echt geslaagd. De schuifdeur vind ik dan wel weer goed gedaan.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2021 20:04
Raven

De rood witte is genoeg om te hebben.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2021 21:07

De rood witte was al erg genoeg. En daar waren we nu eindelijk eens vanaf komen ze met blauwwit plastic misbruik. Jammer.

Maar elk nadeel hep zijn voordeel. Dit scheelt weer Lego budget. Goed voor de portemonnee. duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2021 22:30
ggj
 ggj

Op zich wel een leuk ding maar had liever een ander model gezien na zo lang de T1 in productie te hebben gezien. Een Karmann Ghia bijv.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 00:17
Rijkvv and Henk liked
aawsum

Nou ik ken iemand die zo'n ding heeft (een oranje weliswaar) maar dat is een bizar grote club alleen in Nederland al, dit model zal als een warm broodje gaan denk ik zo. Misschien zijn wij hier wel niet de doelgroep, maar die is er zeker wel.

Met een kleine aanpassing aan de bumper en de koplampen iets hoger pak je dan ook nog de T2b owners (dit is volgens mij een T2a) dus ik snap wel dat Lego hier markt in ziet.

Dat remasteren (heruitbrengen) zie je trouwens wel meer en meer, ook in allerlei andere sectoren, dus dat geeft nog hoop voor andere modellen die wij wel mooi vinden maar nooit hebben gekocht en nu uitverkocht zijn.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 07:31

ja helaas, blijkt dus ook gewoon een grote eenheidsworst club te zijn die ouwe stink volkswagen busjes liefhebbers. Kunnen we die niet cancelen lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 10:04
Geplaatst door: @aawsum

Dat remasteren (heruitbrengen) zie je trouwens wel meer en meer, ook in allerlei andere sectoren, dus dat geeft nog hoop voor andere modellen die wij wel mooi vinden maar nooit hebben gekocht en nu uitverkocht zijn.

Ik hoop dat ze nog eens een remake van de trein 'Emerald Night' uitbrengen. Deze was er net voordat ik uit mijn dark ages kwam en is een van de sets die ik nog wel zou willen hebben. wink  

De Volkswagen ziet er wel aardig uit, maar voelt wat eenvoudig aan, maar goed het is dan ook een koekblik op wielen. look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 11:42
KlaasK

Die T2 gaat er bij mij niet komen. De T1 vond ik geweldig, was ook de set waarmee ik uit mij  dark ages kwam 🙂

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 13:24

Ik vind deze versie eigenlijk mooier dan de T1... 😊 
Maar goed, hij is ook een stuk groter, en bijna 10 jaar verder zijn er ook een hoop meer (speciale) onderdelen beschikbaar natuurlijk...

Er zitten ook een hoop toffe technieken in de nieuwe set, met name in het uitklapbare dak en in de schuifdeur. 

Racing Brick heeft er al een mooie review video van gemaakt:

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 20:14
KlaasK

Boeiende video, ik blijf de T1 mooier vinden, maar de waardering voor de T2 is wel toegenomen tijdens het kijken.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 juli 2021 20:49

Eens met bovenstaande!

Hele goede review. Mijn eerste gedachte bij het zien van de T2 was ook mwah... Maar om eerlijk te zijn had ik dat ook bij de T1. Het is lastig de ronde vormen goed over te brengen met Lego en auto's zijn niet mijn eerste interesse, maar over de jaren ben ik de T1 toch meer gaan waarderen en hem uiteindelijk met een aanbieding in huis gehaald en dat was een toffe build en hij staat toch best mooi.
Eerlijk gezegd zie ik hetzelfde ook gebeuren met deze T2, de interesse is al toegenomen na de video en er zitten echt goede elementen aan het ontwerp, mede ook de achterkant. Ik vind vooral de voorruit en het hogere dak aan de voorkant niet goed gelukt, in het echt is dit ronder en is het dak veel smaller. Hetzelfde euvel wat de T1 ook had overigens, vooral de voorkant vond ik een mismatch. 

Allicht, voor een mooie prijs, ga ik het deze T2 toch meer waarderen. Het lijkt me in ieder geval een toffe build.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15 juli 2021 11:29
ggj
 ggj

Ik zag deze nog niet gemeld staan:

https://brickset.com/article/63632/10291-queer-eye-press-release

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 september 2021 10:00

Leuk dat er witte Bax bricks in zitten.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 september 2021 11:07
TAFOL

De 10294 Titanic is vandaag onthuld:

image

10294 Titanic
Rated 18+, 9,090 pieces
€629.99, $629.99, £569.99, AU$999.99, CA$799.99
Available to order at LEGO.com from 1st November.

The LEGO Group has revealed an authentic replica of the most famous ship of all time, the RMS Titanic. For the first time, fans can now recreate the luxury liner in detailed LEGO brick form, 110 years since it was launched in Belfast in 1911.

At 1.35m in length, the LEGO Titanic is one of the longest and largest LEGO models to date, made up of 9,090 pieces, making it a truly immersive building challenge for LEGO fans and budding historians alike.

As well as its sheer size, the Titanic was known for its unrivalled grandeur, which has been faithfully captured in the set. Beneath the unmistakable exterior of the LEGO Titanic, there are several interior rooms to explore including the First-Class grand staircase which spans six decks and the Jacobean-style dining saloon which was located on the ship’s D deck.

The Titanic was also renowned for its unparalleled speed, outclassing other ships of the era, and in the lower decks, fans will find a replica of the state-of-the-art engine room.

Mike Psiaki, design master at the LEGO Group commented: “At the time of its launch the Titanic was the pinnacle of nautical engineering, the largest moving vehicle ever created. It has been an incredible journey to recreate this iconic vessel from LEGO bricks, using blueprints created over a century ago.

“Designing the LEGO Titanic with such a focus on immense detail and scale, but also accuracy, has allowed us to create one of the most challenging building experiences to date. We know brick builders and ship enthusiasts of all ages will love building the set and displaying it in their homes.”

At over 1.3m long, the LEGO Titanic set is perfect for display and comes with a unique plaque with the ship’s name. This impressive set is available for pre-order from 1st November and general sale from 8th November from LEGO Stores and LEGO.com.

Bron

Lees en bekijk ook de reviews van deze set op Brothers Brick en Brickset.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 oktober 2021 19:36
Rijkvv liked

Deze laat ik voorbij varen. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 oktober 2021 19:50
Aangord and Raven liked
Afol71

”Vroeger” ook veel modelbouw gedaan, vooral boten. Ik krijg hier wel weer een beetje de kriebels van terug gehgeh  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 07 oktober 2021 20:26
ggj
 ggj

Pfff wat een slagschip zeg (no pun)! Leuk dat er ook een beetje interieur in zit ipv alleen een mooie buitenkant.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 08 oktober 2021 08:46
KlaasK

Als het schip met geld langskomt wil ik er nog wel over denken. Anders bekijk ik hem wel een keer ergens anders.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 08 oktober 2021 11:48
Henk
 Henk

Zoals de review op Brickset aangeeft: prachtig mooi, een ervaring om zoiets te kunnen bouwen, maar waar laat zoiets groots als het klaar is.

Prijs is een drempel, maar de preview van de nieuwe modular building gezien hebbende, weet ik zeker dat die er niet zal komen bij mij, terwijl dat normaal gsproken een zekerheid zou zijn bij mij, dus dat scheelt weer.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 oktober 2021 01:12
aawsum

maar de preview van de nieuwe modular building gezien hebbend

Vertel, waar heb je dat gezien?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 oktober 2021 07:37
Raven

Dat was ook mijn gedachte look  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 oktober 2021 07:47
Large

Het soort gebouw gaat wel een gerucht over inderdaad, maar een plaatje oid heb ik nog niet voorbij zien komen.

Spoiler
Gerucht
Het zou een Hotel worden a 200,- en wellicht brengt het 15 jarig jubileum van de modulars nog iets speciaals...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 oktober 2021 08:07
Pagina 4 / 5
Deel: