Forum

Meldingen
Alles wissen

Slow chat

Pagina 9 / 9

Geplaatst door: @sanderkoenen

Met een andere kleur komt het volgens mij veel beter uit. Nu lijkt het meer een slootje eigenlijk.

Geplaatst door: @eti

En verdiept en blauw, dan zie ik een sloot. 

O gelukkig, ik ben niet de enige. Het eerste wat ik dacht was: goh, wat een grappig klein slootje naast de weg.
Die Amsterdammertjes ernaast benadrukken het nog eens extra.

Paaltjes vervangen door de boompjes, fietspad breder, niet dieper dan de rijbaan en fietspad ook nog een andere kleur.

Dan lijkt het me wel wat.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 oktober 2021 20:52
ID5
 ID5

Ja ik vind het ook meer op een slootje lijken zo.

@aawsum, heb het idee dat tegenwoordig bijna alles op ideas moet i.p.v. gewoon een MOC delen...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 oktober 2021 22:25
LegoRK liked

Zowaar net een heel uur in mijn legokamertje kunnen rommelen. Kind 1 uit fietsen met mamma, kind 2 sliep. klappen  

Wat ruimte kunnen maken op de vloer. Mijn bureau wat opgeruimd. Ik kon zelfs weer zitten en sorteren! Wat lopende bestellingen in de meeting doos kunnen doen.

Zo dat was ff fijn.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 10 oktober 2021 11:49
Henk liked
Raven

Heel blij voor je man, altijd fijn wat me time.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10 oktober 2021 13:55

Ik heb hier echt zin in! duim duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 18 oktober 2021 13:09

Dankzij de sportliefhebbers moest ik laatst hieraan denken 

https://m.youtube.com/watch?v=HIMgQCeGRSM&t=1s

Ik heb het spel nooit uitgespeeld. sleep  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 oktober 2021 22:56

Ik ben wat lego aan het opruimen. Spul wat al (meer dan) 10 jaar ongebruikt op zolder staat, dat kan wel weg lijkt me. Al het een en ander via marktplaats een andere bestemming gegeven.

Nu is mijn castle verzameling aan de beurt. Hier heb ik ook al jaren (complete) sets apart in bakken zitten, en dat is toch ook maar zonde als dat niet gebruikt wordt. Van castle heb ik ook nogal wat dozen bewaard, dus dat wordt nog wat uitzoeken in hoeverre ik sets compleet met doos kan maken.
Ik heb besloten dat ik van grote naar kleine sets ga werken (en eerst die sets waar ik een doos van heb). Dus eerst de echte kastelen feest  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 13:16
Raven

Dat is een suppervette "taak". Ik heb besloten toch maar mijn printed parts te gaan sorteren. Dus dat doe ik tussen het bouwen van de Novemberburcht door. Een mooie zaterdag dus.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 13:37

Lekker verder met huiswerk.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 13:44
Raven

Dat heb ik gisteren gedaan. Mocht een SWOT analyse van mezelf maken. Altijd leuk.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 13:58
Geplaatst door: @raven

Dat is een suppervette "taak".

Het is in ieder geval weer ouderwets bouwen. Dus goed opletten of je wel alle onderdelen geplaatst hebt volgens de instructies.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 15:39

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 06 november 2021 16:01
Rijkvv liked

Wisten jullie dat je ook kan snotten met Duplo?

IMG 20211109 WA0008
IMG 20211109 WA0005

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 09 november 2021 18:09
Twan and swandutchman liked

Jij bouwt met de Duplo en kinderen bouwen met jouw Lego?

Ik ben een beetje gaar.

Vanavond maar Crisis on Earth X kijken.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 09 november 2021 18:36

Crisis on Earth X was fantastisch.
Ik denk dat deze qua niveau aardig in de buurt komt van Avengers: Age of Ultron of Justice League. duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10 november 2021 08:22

Zojuist het laatste deel gekeken van seizoen 1 The Last Man (disney +). Ik vond het een spannend en origineel verhaal en ik ben benieuwd naar het vervolg. duim  

Een ding weet ik wel: ik zou echt niet de laatste man willen zijn. lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10 november 2021 22:04
TAFOL

Dan moet ik je helaas teleur stellen: Y: The Last Man is helaas gecanceld door Disney vanwege te hoge produktiekosten.

Het kostte enorme bergen geld om het eerste seizoen van de grond af te krijgen en degenen van hogerop zagen het niet zitten om dezelfde bedragen neer te leggen voor een eventueel tweede seizoen, terwijl het eerste al niet zo lekker liep bij de kijkers. Nu is het dus de beurt aan de producenten om te kijken of andere studio's misschien interesse zouden hebben in deze serie, zodat ze het daaraan eventueel kunnen verkopen. Nu maar hopen dat dit ze lukt.  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 november 2021 00:27
Human

Ik zag ineens topics voorbij komen die een jaar geleden zijn geopend, dus dat betekent dat we alweer een jaar hier op het nieuwe forum zitten. Tijd voor een feestje? 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 november 2021 19:41
Twan and Raven liked

@TAFOL Dat is wel jammer zeg. Het einde van seizoen 1 vraagt gewoon om een vervolg, want nu wil ik weten hoe het verhaal afloopt. wink  

@Human Ik zou zeggen, tijd voor een meeting gehgeh ... maar dat zal helaas wel weer even moeten wachten.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11 november 2021 20:35
Henk
 Henk

Mede door de hernieuwde interesse in Lego toch ook nieuwsgierig geworden naar Star Wars. Ik had daar nog nooit een film van gezien. Geloof me, die mensen bestaan. Vandaag begonnen met de eerste film op Disney+. Ik vond sommige Lego-Star Wars sets al leuk om te bouwen en te hebben, maar nu heb ik tenminste ook een aanleiding om de sets te kopen.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 november 2021 00:05
Afol71 and Twan liked

De eerste film??

Is dat dan de eerste chronologisch in verhaallijn (the Phantom menace) of degene die als eerste is uitgebracht (a new hope) ja de volgorde van kijken valt over te twisten. lol

Veel plezier met bingen van Star Wars. Wat 10 films en wat series te gaan. 

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 13 november 2021 22:45
Henk
 Henk

The Phantom Menace en Attack of the Clones. Nog 7 te gaan..........

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 november 2021 23:59

Nee joh, nog maar vier.. lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 november 2021 12:59
Human

je kunt inderdaad beter 7 t/m 9 overslaan dan Rogue One

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 november 2021 13:30

Solo kan je ook overslaan

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 14 november 2021 20:29
Raven

Scheelt mij ook weer veel kijkwerk dus

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15 november 2021 01:05

Rebels en starwars the clone wars kun je ook overslaan. lol  

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 22 november 2021 16:50

Nee, die moet je juist kijken. 

Net als de Bad Batch. duim  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 22 november 2021 17:03
Twan liked
Henk
 Henk

Heb deze week episode 4 gekeken en, niet gehinderd door enige kennis van zaken, kennis gemaakt met het verschijnsel prequel. Zo'n episode 4 ziet er dan in menig opzicht erg gedateerd uit als je het vergelijkt met de eerste 3 episodes. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 november 2021 10:17

@Henk Dat kan ik me wel voorstellen. Maar dan ben je binnenkort toe aan Episode 5. Ik vind dit wat betreft verhaal de sterkste van heel de Star Wars reeks.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 28 november 2021 17:38
Pagina 9 / 9
Deel: