Blij dat ik nog een stukje bonuscontent heb kunnen bijdragen
Dit type quiz is echt niet mijn forte is wel gebleken
Gefeliciteerd @koffiemoc, sterk uitgevoerd als je kan winnen door zelfs een hele quiz te missen. Respect !
Ik sta er (en volgens mij is dat niet positief) zelfs meermaals tussen
Geen zorgen dat heb ik ook. Wordt je wel gelezen
heb ik nou gewonnen? Met mijn 16 punten zit ik het dichtst bij het gemiddeld gehaalde aantal punten? 🤣😂
ik ben benieuwd hoe vaak jullie dit filmpje overnieuw hebben moeten opnemen omdat je in de lach schoot.
Denk in 1 keer goed, zulke goede acteurs zijn het gewoon
Die excuses zijn, ja eh, onvermijdelijk natuurlijk. Maar de hamvraag blijft: worden er consequenties getrokken?
@Aawsum ik heb die keer gemist dat de beste inzenders maar liefst drie antwoorden goed hadden. Het was dus minder lastig dan het leek om dat in te halen.
Ik zit nu wel met de vraag wat een leuker thema is: Car Wars of Star Cars?
Oh.. dit stukje lezen met die antwoorden..
Sommige kun je zo direct toeschrijven aan sommige clubleden.
Haha leuke antwoorden en filmpje. En ik ben niet eens laatste geworden! Leuk bedacht en uitgevoerd mannen!
Die brick voor de winnaars ziet er op de foto’s mooi uit, filmpjes zijn hilarisch
Fijn om te zien dat de stenen binnen zijn.
Een kleinigheidje voor de winnaars en mensen die alle zeven dagen hebben meegespeeld.
Met de bloopers/outtakes is er ook een einde gekomen aan al ons bonusmateriaal
Mooie beloning! Door verplichtingen voor de gemeentepolitiek kon ik helaas niet alle dagen meedoen, goed om te zien dat trouw beloond wordt.
Bloopers zijn altijd leuk . Zelfs met een profi piepje ertussen gemonteerd
.
Het was leuk om mee te doen, zeker gezien ik mee deed om de "ik ben iig geen laatste cup" en deze gehaald heb
Die printed brick met cup zag ik ook niet aankomen. Bedankt voor de verrassing!