Het is al weer enige tijd geleden dat ik op het forum was. Erg druk geweest maar gelukkig toch nog wat tijd gevonden om af en toe te bouwen. Ik kon mijn vorige post niet terug vinden dus die zal met het oude forum ten onder zijn gegaan. Ik weet dus niet meer exact wat ik al gepost had dus bij deze maar een overzichtje.
Lizard en Fuchsia Fusion blijven nog een extra jaartje in Billund. Ze hebben een jaar in het LEGO house gestaan en komen nu in Legoland te staan.
Cozy Corner heb ik afgelopen zomer afgeleverd bij LEGO House en deze blijft nu ook een jaartje daar.
In opdracht van Museum Coda , twee stukjes Hoge Veluwe gemaakt: heide in de zomer en zandverstuiving in de winter. Beide hebben daar enkele maanden gestaan en zijn inmiddels weer thuis 🙂
Aansluitend meegedaan met de kasteel bouwwedstrijd van Hermitage en mijn White Lion's Keep heeft de 1e prijs gehaald en staat nu al enkele maanden aldaar.
Voor het Railway Brick Museum In Leut Belgie heb ik een soort poster/mosaiek gemaakt en zal daar binnenkort te zien zijn
De afgelopen 2 a 3 maanden ben ik nog bezig geweest met een Orc Settlement.
Dat was het wel zo'n beetje.
Leuke samenvatting van de afgelopen tijd.
Je bent lekker bezig geweest.
En welkom terug!
Prachtig allemaal!
Die mozaïek van de stoomlocomotief is heel gaaf!
Mooie MOCs en ook nog eens erg gevarieerd. Ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat!
Leuke samenvatting van de afgelopen tijd.
Je bent lekker bezig geweest.
En welkom terug!
dank je 🙂
Prachtig allemaal!
Die mozaïek van de stoomlocomotief is heel gaaf!
![]()
Dank je 🙂
Mooie MOCs en ook nog eens erg gevarieerd. Ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat!
![]()
![]()
![]()
Dank je en ik ook. Heb genoeg ideeen maar nu nog tijd en blokjes 🙂
Precies wat Swandutchman zegt. Allemaal mooie MOCs en vooral de variatie is knap
Heb genoeg ideeen maar nu nog tijd en blokjes 🙂
Daar moest ik ook aan denken toen ik las hoeveel er van jouw werken buitenshuis verblijven.
Maar mooie stukken allemaal
Mooie MOCs! Je terrein werk ziet er ook heel erg nice uit!