Begonnen met het afbreken van bouwsels van de jongste. Nu nog uitsorteren en weer in mijn eigen collectie stenen opnemen (waar het op magische wijze uit verdwenen was...).
Vanavond een schets gemaakt voor Novemburcht
Vanavond een schets gemaakt voor Novemburcht
Top!
Ik ga binnenkort verhuizen dus mijn bouwwerken verdwijnen langzaam terug de collectie in of in verhuisdozen.
Dus ik moet het echt hebben van jullie creativiteit
Ik heb mijn eerste stenen gelegd. Dus als ik enige te delen voorgang hebben zal ik je voorzien van een shot Large
De eerste Novemburcht-berichten, spannend!
Vooral afbreken, opruimen en sorteren hier.
Wil als alles weer te overzien is, verder met het sorteren van de sets die ik wil houden compleet maken.
Daarna weer iets voor mijzelf bouwen of voor de Time Cruisers- en Novemburcht wedstrijd.
Ik bouw niet zo snel het dus moet op tijd beginnen.
Bezig met set 76389 Chamber of Secrets te bouwen. Het bouwen zelf is niet erg spannend, maar ik moet zeggen dat de minifigs en de beestjes (pixies en slang) de set het meer dan waard maken. Sommige figuren zijn erg mooi gedecoreerd.
En als het goed is heb ik nu alle onderdelen in huis voor mijn volgende grote MOC van pakweg 8000 onderdelen. En meteen ook alvast onderdelen besteld voor de daarop volgende MOC. Dat wordt de St. Basil's Kathedraal in Moskou. Het ontwerp is nog niet eens af, maar er gaan zoveel zeldzame dark orange en turquoise onderdelen in dat ik ze maar alvast heb besteld bij B&P.
Ik bouw niet zo snel het dus moet op tijd beginnen.
niet zo snel zegt hij
Ik ben ondertussen al een aantal dagen aan het bouwen, erg bijzonder. Het zou mooi zijn als mijn bouwwerk bedoeld voor LW2022 in de winter al af is. Dat zou bijna een krantenartikel waard zijn, zo zeldzaam
1x1 round plates en bricks sorteren
Haha heerlijk
Ja daar had ik nog geen bak voor dus gingen ze hier maar bij. Ben denk ik op de helft nu.
en hier dacht ik dat je alles al netjes gesorteerd had
Gister begonnen aan de laatste sorteeropdracht hoor Human. De onmenselijke klus van het uitsorteren van de snot bricks. Kunnen er heel wat de ruilbak in.
Ziet er goed uit zo
Even me grasveld stofzuigen zie ik nu, en de sets goed neerzetten bovenop.
Net terug van Skaerbaek, dus bezig met sorteren en vooral nu bijwerken van mijn bricksetdatabase. Laatste inlog was 2 jaar geleden en nu realiseer ik me pas hoeveel sets ik evengoed nog koop
Jij koopt meer sets dan ik.
Dat betwijfel ik
Inzending Novemburcht klaar en gefotografeerd.
Ik post niet vaak een WIP, maar hier:
Iets met een burcht, heb nog niet echt een idee hoe ik verder wil, sowieso nog een toren er bij bouwen:
To my taste, it looks a little vintage perhaps. What's the go with all the sea creatures, above the land level? I assume their not going to be there when its done. I too am working on my castle moc. You will love it.
Het is een onderwater kasteel en ze komen even op bezoek.
Maar even serieus, hier was wat ruimte om een foto te maken.
Wat vind je er 'vintage' aan? Sowieso is dit nog niet het eind resultaat.
Ik zie het vintage ook niet eigenlijk. Het is in ieder geval een mooi begin .
@Minoboys : Dat moet dan wel een heel mooi kasteel worden als jij nu al weet dat wij het fantastisch gaan vinden .
Vandaag de SFW en andere losliggende sets en parts opgeruimd en de bouwtafel vrij gemakt. Tijd voor een burcht..
Helaas geen tijd gevonden. Mijn dochter was zoek. Na een zoektocht van bijna twee uur in de regen door de wijk gevonden, van geen kwaad bewust. Dus deze dag niet moccen maar stressen. Dus nu ze in bed ligt ga ik ter ontspanning een zwartesmitse bouwen.
Zo dat is zeker stressen! Gelukkig is ze weer terecht.
What do you think is 'vintage' about it? Anyway, this is not the end result yet.
Maybe not so vintage, but I think that you need some embrasures/ or indents on the wall to make it more detailed. And I suppose since your not done that you'll make those buttresses higher.
But you've got a great start going there!
Een berg
grijzetan stenen…. Als dat maar goed komt.
Hi there,
I didn't know what other topic to put this on, so don't get mad!
Our school teacher knew that we knew a lot about Lego and owned a Lego shop, so she is paying us to sort them back into the 10 original sets. She must trust us a lot all of it's worth like 2817 EUR!
wat!?
Dan vertrouwt ze het zeker en had misschien nog wat geld wat nodig op moest.
I guess she figures that to steal them we're going to have to leave the school. We use the Mindstorms at school for robotics and coding activities, we're really go at that kind of stuff because it involves Lego!
Ik heb een beetje last van een builders block, ik heb inmiddels wel 30 prototypes gemaakt van het model wat ik wil maken, maar ik krijg het niet naar mijn zin.
Ik moet het even aan de kant leggen, en me op wat nieuws storten, ik merk dat het een beetje ten koste gaat van de lol. Ik ga maar eens een poging wagen om dit schip te bouwen:
Stoer schip, ben benieuwd naar jouw uitwerking t.z.t.
Ben je leuk met je burcht bezig, kom je erachter dat er toch wel erg veel grijze blokjes in gaan zitten.
Ik heb veel blokjes, maar ben toch wel bijna door de grijze blokjes heen, wel genoeg blauw/rood/geel, maar ja...