Bedankt voor de reacties, ik ben ook alvast bezig met een tweede inzending voor de "Asian Setting" categorie.
En klaar, althans nog even kijken of ik wat meer mooie foto's kan maken:
Een Inari-heiligdom, aan de rand van het bos en de rijstvelden, evenals de lokale samurai.
En nog maar een plaatje: https://flic.kr/p/2m6DeCQ
Leuk bouwwerk!
Een sfeervol plaatje!
Leuk!
Gaaf!
Mooi!
En een sfeervolle foto!
Bedankt voor de reacties allemaal, ik heb nog een paar foto's gemaakt:
En laatst ook nog wat meer figuurtjes in elkaar gezet (en ze nu nog ergens in een MOC gebruiken 😋):
Gave figuurtjes! Ben benieuwd welke MOC je erbij gaat maken!
Goede foto's van jouw Inari-heiligdom! de plaatsing van de minifigs maken het een levendig geheel, en de manier van fotografie draagt daar goed aan bij
Ik ben benieuwd!
Leuke figuren!
Bedankt, vandaag een nieuwe entry voor de Summer Joust afgemaakt 'High Fantasy' categorie:
Diep in de Whispering Woods kun je beter geen verkeerde afslag nemen of proberen door het woud te lopen zonder gids.
Een kleine Black Falcon patrouille raakt verdwaald in het bos. De doorschijnende paarse 'Stera' paddenstoelen worden in veel toverdranken gebruikt, als natuurlijke verdediging veranderen de sporen die ze produceren sommige andere paddenstoel soorten in vleesetende paddenstoelen. Een speciale tactiek is nodig om je daar tegen te verdedigen, helaas is dat maar bij weinigen bekend...
Die agressieve paddo’s zijn super gedaan; mooi gebruik van recente onderdelen ook!
Gewelddadige paddestoelen?
Hahaha, fantastisch!
@orangespaceman en @sanderkoenen haha, ja hoe verzin je zoiets, ik was wat met die blokjes aan het prutsen en had eerst een idee om er een ander monster van te maken, maar toen dacht ik he, als ik dit aanpas dan lijkt het wel wat op een paddenstoel.
@minoboys, It's not an original idea in fact it's directly copied from a set: 70609, although i did something similar in the past with some fish but that minifig needs to hold it: Forestmen Hideout
Gewelddadige paddestoelen?
Hahaha, fantastisch!
![]()
![]()
Magic mushrooms gesnoept? 🍄
Ik vind het ook een leuk concept voor een Halloween layout
Plottwist: de paddo’s vallen ze niet letterlijk aan, ze verspreiden sporen waardoor ze een badtrip krijgen en hallucineren en van angst dood gaan.
Mooie bouwwerken! leuke kleur combi's in je High fantasy entry.
Plottwist: de paddo’s vallen ze niet letterlijk aan, ze verspreiden sporen waardoor ze een badtrip krijgen en hallucineren en van angst dood gaan.
Jij hebt te veel The 100 gekeken
Jij hebt te veel The 100 gekeken
Nog nooit gezien.
Je builds worden echt beter en beter. Goed bezig!
Did you have blue tiles for the end of the snot technique. I see you used reddish brown ones instead? Nice build!
@afol71 Ja het kan zo in een Halloween layout, misschien ga ik ze wel hergebruiken als ik voor Halloween wat ga maken.
@servertijd Bedankt, ja ik dacht dan springen de paddenstoelen er extra uit.
@jourianbax Bedankt.
@minoboys Thanks, I'm not sure why I used brown back then, maybe I couldn't find any blue tiles or they were used somewhere else...
Leuk idee met de paddenstoelen!
ook mooie foto!
@twan Bedankt, hoeveel foto's ik soms wel niet maakt, dan heb ik tenminste wel wat te kiezen.
En een nieuwe inzending voor de Summer Joust, voor de klooster categorie dit keer, de galerij had ik al een 1 week maar ik wist niet echt hoe ik verder moest, van het weekend bedacht om er een keuken aan vast te maken en dit is het resultaat:
En de laatste build voor de summer joust, "Creating an Atmosphere":
Aron heeft een nieuwe draak gevonden om op te jagen, de 'Drakenstaart', er is alleen 1 punt wat hij over het hoofd had gezien, het is een monster dat prooien lokt of bang maakt met een lange staart in de vorm van een kleine draak.
De eerste keer dat ik een monster (hoofd) van blokjes gebouwd heb, alleen nu zie het amper omdat het donker is.
Alle inzendingen voor de Summer Joust van mij:
mooie bouwwerken, het bouwwerkje van het klooster had ook prima in de "atmosphere category" gepast
@servertijd Ja nu je het zegt, maar dan had ik nog wat anders voor de klooster categorie moeten bedenken.
Zo eerste week werk na m'n vakantie zit er weer op, van het weekend eindelijk weer eens wat tijd gevonden om wat te bouwen (en opruimen/sorteren wat er wat minder van gekomen is ).
District-7 Police car (geïnspireerd door Syd Mead zijn schetsen):
En een deel van een (cyberpunk) stad, Nano-shi (七市) - game district:
Dat ziet er goed uit!
Coole auto!!! En de sfeer is goed in je "stadje"
@sanderkoenen, @raven bedankt.
Ik heb van de week nog een taxi gemaakt en even een foto uit een andere hoek genomen, ik denk dat er ook nog wel een v2 van het stadje komt of een uitbreiding er op.
En voor wie het nog niet gezien had, mijn inzending voor de time cruiser wedstrijd:
Nog wat cyberpunk figs gemaakt, op flickr staan ook wat namen en omschrijvingen bij de poppetjes:
Ik heb nog wat figuurtjes gemaakt de "space marines", gebaseerd op de "Galaxy Patrol" van de collectible minifigure serie 7:
Leuke samenstelling figuren
Cool, zou zo een filmposter kunnen vormen.
Bedankt nog voor de reacties, nu moeten ze nog wat te doen krijgen, michien het bestrijden van wat er in het riool van mijn nieuwe MOC zit.
Voor Halloween nog een kleine MOC gemaakt: https://flic.kr/p/2mF22gR
Erg levendige scene, steeds meer leuke elementen te ontdekken. Vooral dat robotje a la Snoopy is erg goed gelukt.
Bedankt @raven, het was ook leuk om al die kleine details erin te verwerken.
Voor de "Whispering Woods" heb ik nog wat figuurtjes gemaakt, nu moet ik alleen nog wat meer MOCs maken waarin ik ze ga gebruiken:
Voor de namen van de figuurtjes, zie de post op flickr.