Detail filmpje van de Sian
![]()
uhhh... wat heb ik zitten kijken?
Unieke tafel! Oftewel creatief met hout en lego. Zelf vind ik het een beetje zonde van het mooie hout en de slordige lego bouwsels.
Ik heb gewoon die hele video gekeken
Fascinerend
Ik heb gewoon die hele video gekeken
![]()
Ik ook. Het eindresultaat vond ik nogal . . . . . . . . 🤔apart 😬
Wat een kerel wat een idee
Bij 21:20 moest ik wel even stuiptrekken(waarom niet gewoon dat water slopen om de beentjes erin te proppen?), en lijm gebruiken op een plek waar hij al snot bricks 'geplaatst' had was ook niet helemaal nodig.
Maar goed het duurde hem uiteindelijk te lang denk ik, en het eindresultaat was niet minder indrukwekkend. Hoewel, ietwat vreemd, inderdaad
Echt heel erg vet
Totale held. Vooral de tweede versie waarbij de hele opstelling draait is heel betoverend.
Erg gaaf. Maar als ik het filmpje in zijn geheel bekijk, draait alles om mij heen 🙂
Erg cool, stofvrij en erg innovatief. Ook dit geeft energie tot het maken van een GBC. Maar ja ik vindt layouts maken zo leuk
ik kwam hem ook vandaag tegen op youtube, wou hem ook hier delen
Erg betoverend, vooral vanaf 6 minuten!
Deze remake van zijn eigen tilted rotors ga ik ook wel maken met wat kleine wijzigingen dus op LW 2021 te bewonderen 🙂
Mis maar 400 onderdelen van de 3000 en 35 van de 36 missende lots zijn op B&P.
Had ook exact 40 van de 40 benodigde banana gears dus is vooraf bestemd dat het zo moet zijn 🙂
Had ook exact 40 van de 40 benodigde banana gears dus is vooraf bestemd dat het zo moet zijn 🙂
Jep, toeval bestaat niet
Geen echte MOC, maar ook geen echte set:
man man (wat een gek)
Dat heeft niet zoveel meer met Lego te maken wmb. Je ziet er eigenlijk ook bizar weinig van, zeker omdat het in het donker is.
Goed gek ja. Nou ja, hij doet er een ander geen kwaad mee zullen we maar denken. Hoewel... de kat...
Hoewel... de kat...
Dat dus.
Verder: Is "project way out of control" ook een bestaande classificatie in de Lego community?
man man (wat een gek)
Grappige video. Ik heb er van genoten.
Hij zal vast wel op het oude forum ook al langs zijn gekomen, maar in deze builds zit voor mij een hoop inspiratie en wanneer ik goed kijk kan ik er nog een hele hoop mooie technieken uithalen:
Opklapbare Classic Space-koffer
Gaaf ook met die logo's er boven, mooi gedaan!
Leuk gedaan. Goede speelfuncties en technieken.
I really liked how this castle was done! Great inspiration!
Sorry I didn't realize this was the VIDEO's spotted on the internet topic.
Mooi kasteel:
Zeker gaaf!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de muren wel heel druk vind. Van een afstand een mooi effect, maar van dichtbij vind ik het minder.
Dit valt inmiddels onder de term MOCFAA.
Wat betekende dat ook alweer Sander
My Own Creation From Ages Ago.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de muren wel heel druk vind. Van een afstand een mooi effect, maar van dichtbij vind ik het minder.
Het is ook niet logisch. Als je een verdedigingsmuur bouwt, wil je die aan de buitenkant zo glad mogelijk hebben zodat het moeilijker wordt om ertegenop te klauteren... Dat veel vervallen kasteelmuren tegenwoordig veel textuur hebben, is eigenlijk geen reden om dat ook aan te brengen bij kasteelmuren 'in functie'
Ik zie nu pas dat ik het bericht in de video's map had geplaatst.
Toevallig kwam ik dit tegen op jijbuis.
Stuk voor stuk fantastische MOCs.
Zeker fantastisch . Ik zag ook weer veel parts waarvan ik niet wist dat die bestonden bij Lego, dus naast mooi ook weer leerzaam voor mij.
Niet mijn genre maar heel herkenbaar voor Gotham.
Heel mooi gedaan, toevallig gisteren weer begonnen aan Gotham, dus heel erg herkenbaar.
GBC Module in castle thema
Eindelijk een GBC die een 100% stempel van goedkeuring krijgt. Hoe mooi die van sommigen ook zijn, dit is het vetste!!!