Forum

Amazon.de 15% korti...
 
Meldingen
Alles wissen

Amazon.de 15% kortings code

Je kan bij Amazon.de een zogen. Kids' Wish list aanmaken   https://www.amazon.de/kids/ voor een denkbeeldig kind. (let erop dat je je kind oud genoeg maakt, anders krijg je alleen duplo opties ;)

Tot 30 november kan je 15% korting krijgen op een artikel als je deze koopt vanaf een Kids' Wish List met de code KWL15. Dit geldt alleen voor producten die verkocht en geleverd worden door Amazon zelf. Ik heb het net getest met een set en hij accepteert de code echt.

Nadat de wishlist is aangemaakt en de artikelen in de winkelwagen zijn geplaatst moet je 24 tot 36 uur wachten totdat je conformatie krijgt vanuit amazon, Vanaf dat moment werkt de kortingscode.

Citeren
Topic starter Geplaatst : 17 november 2020 13:00

Moet je je denkbeeldige kind ook nog van een naam voorzien?

 

Word ik bijvoorbeeld op een eens instant pappa van Henkie lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 november 2020 13:53
NDL-GBC liked
ggj
 ggj

Ja, je moet een naam opgeven.

Lees goed de voorwaarden en regels door want het geldt maar op 1 artikel en lukt ook niet altijd. Bij mij lukte het gisteren pas voor het eerst

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 november 2020 13:55
NDL-GBC liked

Zojuist een poging gewaagd, kijken of het lukt met 24-36 uur.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 november 2020 22:10
Geplaatst door: @ggj

Ja, je moet een naam opgeven.

Lees goed de voorwaarden en regels door want het geldt maar op 1 artikel en lukt ook niet altijd. Bij mij lukte het gisteren pas voor het eerst

Korting geldt voor de eerste bestelling met toepassing van code KWL15. Dit is dus niet beperkt tot één artikel. Leg je bijvoorbeeld 6 legosets van je lijstje in je winkelwagentje (wel verkoop door amazon) dan krijg je op alle 6 sets 15% korting. Deze actie is ook bij Amazon.fr en Amazon.co.uk. Dus ook daar een Kids-Wish-List aanmaken en je kunt in totaal 3x bestellen met 15% korting. Zoals nu bijvoorbeeld bij Amazon.co.uk de Bugatti Chiron voor 200,00 pound minus KWL15% is 170,00 pound = ca. 200,00 euro (incl.verzendkosten).

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 november 2020 23:05

We zijn inmiddels bijna 48 uur verder, helaas lukt het tot op heden niet.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 november 2020 12:10
ggj
 ggj

Had ik in het begin ook. Gewoon nog een keer proberen met een nieuwe lijst

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 november 2020 13:19

Na 3 pogingen stop ik ermee, werkt niet hier

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 november 2020 12:39
ggj
 ggj

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2024782

Kijk anders in dit topic, staat veel informatie in. Bij mij lukte het ook niet in het begin, nu wel.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 november 2020 13:18

@vertmaori wat bij mij heeft gewerkt is om een aantal items al in mijn winkelmand te doen (vanuit de kids wishlist) 

Heb nu al 2 orders gedaan zowel bij .de als bij co.uk Daarnaast werkt het soms al zonder email conformatie. dus als je naar  de laatste stap voor de betaling en daar de kortingscode invult werkt het soms ook al voordat je de conformatie email hebt gekregen.

Ik weet het is een beetje een vage korting (met 24h wachten enzo)

 

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 21 november 2020 14:59

Het is zojuist gelukt! In plaats van 1 kind hebben we er ineens 4... bij kind 4 werkte het binnen 3 uur. Heb nu dus de Defender en een Beatles Mozaiek samen voor 180 euro.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 november 2020 19:23

en oh ja, voor het eerst dat ik Lego koop via Amazon.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 21 november 2020 19:26

Super!

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 21 november 2020 22:26
vertmaori liked
ggj
 ggj

De Land Rover is afgeprijsd naar €109,99. Met de extra korting komt die op €97,52. Heb hem net samen met de Liebherr besteld 🙂

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 09:34
Human
Geplaatst door: @vertmaori

Na 3 pogingen stop ik ermee, werkt niet hier

 

Ergens meen ik me te herinneren dat je tegen amazon was...

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 10:14
Geplaatst door: @ggj

De Land Rover is afgeprijsd naar €109,99. Met de extra korting komt die op €97,52. Heb hem net samen met de Liebherr besteld 🙂

Hier werkt helaas die 15% code nog niet.

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 10:27
ggj
 ggj

Blijven proberen! Lees het topic op Tweakers door, staan veel tips in.

 

Ik heb mijn lijst in het begin gewist en opnieuw aangemaakt met minder sets erin. Na een dag wachten werkte het wel.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 10:33
Geplaatst door: @human
Geplaatst door: @vertmaori

Na 3 pogingen stop ik ermee, werkt niet hier

 

Ergens meen ik me te herinneren dat je tegen amazon was...

Ik ben inderdaad geen Amazon fan, ik probeer het nu een keer. Gezien het gezeur dat ik had met bestellen zal dat niet veel vaker gebeuren.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 12:00
Geplaatst door: @ggj

Blijven proberen! Lees het topic op Tweakers door, staan veel tips in.

 

Ik heb mijn lijst in het begin gewist en opnieuw aangemaakt met minder sets erin. Na een dag wachten werkte het wel.

Klopt het is nu gelukt. Dank voor de tip van Tweakers. Door extra korting coupon van € 34 euro die er nu was kom in de Liebherr voor ongeveer € 230 bestellen, echt een koopje!

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 21:17
ggj
 ggj

Daar kwam ik helaas te laat achter. Nu staat het er niet meer bij freaked Morgen nog maar eens proberen

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 22:43
Geplaatst door: @ggj

Daar kwam ik helaas te laat achter. Nu staat het er niet meer bij freaked Morgen nog maar eens proberen

Tip gebruik Pepper, die is vrij snel met zulke meldingen en over deze coupons, wat brickwatch weer niet doet.

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 november 2020 23:17

ik heb zojuist de lamborghini Sian besteld voor €240 ~ Bij Amazon.co.uk!

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 24 november 2020 08:30

@ndl-gbc Het lukt bij mij helaas niet.

Kids wish lijst al 2 dagen online, geen email gehad met bevestiging voor UK. 1x bestelling in Duitsland gelukt wel. Maar 2de keer lukt ook niet.

Doe wel alles met zelfde inlog naam etc.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 24 november 2020 22:39

pffff.. klinkt als veel teveel gedoe.

Bovendien is jeff bezos al rijk genoeg niet? Kijk als ze er verlies op maken door een ninjago set voor 16 euro te dumpen prima, ik help graag mee om amazon wat geld af te troggelen en een verlies in de maag te spelen al is het maar 0,50 cent lol  

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 november 2020 10:24

@brickjohannes Ik heb voor mijn bestelling op .de & .co.uk 2 verschillende accounts gebruikt. Dus daar zou het misschien aan kunnen liggen

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 25 november 2020 14:47
Deel: